Video je zase moc velké (153 MB), tak pozor na mobilní data.
Kolejiště není sice ještě 100% dokončené, patina, osazení stromků a keřů, popínavek i drnů, postav a dalších drobností co dělají kolejiště kolejištěm. Pro nemožnost najít výrobce návěstidel, zatím nedokončeno i z tohoto pohledu. Digitalizace a kompletní zapojení tratí je už ve finále. Video je nedokonalé protože jsem se snažil vyhýbat sloupům osvětlení a dalším překážkám. Pokusím se v budoucnosti natočit lepší.
Kliknutím na video zastavíte přehrávání.
Technické parametry kolejiště DCC:
Dva samostatné okruhy propojené vzájemně spojovací tratí. Dále je využita smyčková propojka na otáčení souprav na obou okruzích, které umožňují průjezd celým kolejištěm i spojkou s lokomotivou v čele vlaku bez nutnosti otáčení. Celkem se dá provozovat až pět současně jedoucích souprav. Jen ruce a hlava to nestíhá ovládat.
Ovládání je aktuálně připojeno přes centrálu ROCO Z21, které umožňuje připojení až 252 ovladačů (to snad ani nikdo nezkoušel) s nakousnutým jablkem i androidem (tablety i mobily).
- 11 průjezdných nádražních kolejí
- 18 odstavných kolejí
- 42 výhybek a 1 křížová výhybka všechny elektricky a digitálně ovládané
- 1 elektrická točna s dalšími odstavnými kolejemi v depu (samostatný ovladač – nejde ovládat přes tablet)
Video i fotografie jsou autorským vlastnictvím, můžete si jej stáhnout a přehrát/prohlídnout. Jakákoliv úprava, publikování a komerční zpracování je bez předchozího ujednání s vlastníky porušením autorských práv – trestný čin! ©Waignerovi, JI, CZ, 2023.
Komentáře